ツکد فاویکن عاشقانهツ

> پست ثابت

╬♥═╬عآشـ❤ـقــآنـــهـ هـــآ╬♥═╬

عــآشــقـــانــه هـــایـــم تـــمــامـــی نـــدارنــد وقـــتـــی تــو بــهـــتـــریـــن اتـــفـــاق زنـــدگـــیـــم هـــســـتـــی...

پست ثابت

سلام به همه دوستای عزیزم،خوش اومدین

این وبلاگ فقط و فقط عاشقانه های من ینی خدیجه خانوم واسه ♥ آقا مهندسشه♥ ...

♥ ♥ ♥ قربونش بشم من♥ ♥ ♥ 

مرسی که اومدین بازم منتظر حظور قشنگتون هستم

راستی نظر یادتون نره.



نظرات شما عزیزان:

بیتاب
ساعت12:24---24 ارديبهشت 1394
غریب است دوست داشتن و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن . وقتی می دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد و نفس ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده به بازیش میگیریم هر چه او عاشق تر ما سر خوش تر هر چه او دل نازک تر ما بی رحم تر تقصیر از ما نیست تمامی قصه های عاشقانه به گوشمان اینطور خوانده شده !


بیتاب
ساعت23:47---23 ارديبهشت 1394
مرسی اومدی وبم چشم سعی میکنم همیشه بیام وبت
پاسخ:خاهش میکنم،مرسی خانومی


بیتاب
ساعت23:20---22 ارديبهشت 1394
کدام راه است که پای خسته را نشناسد
کدام کوچه خالی از خاطره است
و کدام دل هرگز نتپیده به شوق دیدار
بیا تا برایت بگویم از سختی انتظار
که چگونه …..

منتظرتم
پاسخ:خیلی زیبا بود ممنونم از نظر قشنگت


fatemeh leo b
ساعت21:16---16 فروردين 1394
دو سالگیتون مبارک......خخخخخخ....
پاسخ:به به خوش اومدی فاطمه جون مرسی خخخخ....


صدیقه عبدی اذر
ساعت12:12---11 فروردين 1394
سلام عزیزم عالیه آرزو میکنم برسی ب عشقت.مثل همیشه عالی بود متنات
پاسخ:سلام خانوم گلی،فدات گلم من ک ب عشقم رسیدم!;-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 11 فروردين 1398برچسب:, ساعت 9:40 توسط khadijeh